Το Hellblade 2, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στα Xbox Series X/S, θα τρέχει στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο, κάτι όμως που δεν θα ισχύει και για την PC έκδοση.
Το Hellblade 2: Senua’s Saga, η συνέχεια του πολυβραβευμένου Hellblade: Senua’s Sacrifice, θα χρησιμοποιεί την Unreal Engine 5, με την Ninja Theory να μας υπόσχεται ότι θα εντυπωσιαστούμε από την ποιότητα των γραφικών. Η θυσία που θα πρέπει να κάνουν οι χρήστες των κονσολών της Microsoft, είναι ο περιορισμός στα 30fps με δυναμική ανάλυση, χωρίς να υπάρχουν επιλογές για την ποιότητα των γραφικών. Όπως ανέφερε ο VFX director του τίτλου στο GamePro, στόχος των δημιουργών είναι να προσφέρουν στους παίκτες μια κινηματογραφική εμπειρία, ενώ ο δημοσιογράφος του GamePro αναφέρει ότι το βαρύ και αργό gameplay βοηθά ώστε να μην προβληματίζει το χαμηλό frame rate.
Να σημειώσουμε εδώ, ότι παρόμοια στρατηγική ακολουθήθηκε και στο release του Starfield της Bethesda, κάτι που μας κάνει να αναρωτιόμαστε μήπως είναι μια πάγια τακτική που ακολουθεί η Microsoft, για να μπορεί να κάνει διαθέσιμους τους τίτλους και στο Xbox Series S.
Συγχρόνως ενημερωθήκαμε από το Polygon, ότι ένας από τους δημιουργούς και συγγραφέας του Hellblade, Tameem Antoniades, δεν είναι πλέον μέλος της ομάδας της Ninja Theory, χωρίς οι λόγοι να γίνονται γνωστοί. Ο Antoniades, ο οποίος άνηκε στην ομάδα ανάπτυξης του νέου παιχνιδιού, αντικαταστάθηκε από τρία νέα άτομα. Τον environment art director Dan Attwell, τον visual effects director Mark Slater-Tunstill, και τον audio director David Garcia.
Να σημειώσουμε ότι η Ninja Theory η οποία τον Ιανουάριο μας είχε αποκαλύψει ένα νέο gameplay trailer του Senua’s Saga: Hellblade 2, είχε ενημερώσει και για την ημερομηνία κυκλοφορίας, η οποία είναι και επίσημα στις 21 Μαΐου.