Η φιλόδοξη προσπάθεια της Redemption Road «Kingmakers» αναβάλλεται λίγες ημέρες πριν την Early Access, καθώς η ομάδα ανάπτυξης ζητά περισσότερο χρόνο για να τελειοποιήσει το όραμά της.
Η Redemption Road ανακοίνωσε νέα αναβολή για το Kingmakers, μόλις πέντε ημέρες πριν από την προγραμματισμένη κυκλοφορία του σε Early Access για PC. Παρότι δεν δόθηκε νέα ημερομηνία, το στούντιο εξήγησε πως η απόφαση πάρθηκε ώστε το παιχνίδι να διατηρήσει ακέραιο το σύνολο των προγραμματισμένων χαρακτηριστικών του. Όπως αναφέρει η ομάδα, στόχος της είναι να παραδώσει ένα έργο «χωρίς συμβιβασμούς», που να ξεχωρίζει τόσο σε κλίμακα όσο και σε αλληλεπίδραση.
Το Kingmakers, το οποίο «πιέζει την Unreal Engine 4 στα απόλυτα όριά της», φιλοδοξεί να τρέχει στα 60fps σε μεσαίας κατηγορίας συστήματα, χωρίς τεχνητές παρεμβάσεις. Σύμφωνα με τη Redemption Road, το παιχνίδι υποστηρίζει δεκάδες χιλιάδες στρατιώτες, καθένας με ανεξάρτητη τεχνητή νοημοσύνη και pathfinding επιπέδου ΑΑΑ παραγωγής. Οι μάχες εξελίσσονται αυτόνομα ακόμη κι όταν ο παίκτης απομακρύνεται, ενώ ο κόσμος του παιχνιδιού αντιδρά ρεαλιστικά. Από δέντρα που καταρρέουν και καταπλακώνουν μονάδες, μέχρι δυναμικά πεδία μάχης που προκύπτουν σε κάθε σημείο του χάρτη.
Παράλληλα, οι παίκτες θα έχουν τη δυνατότητα να εξερευνήσουν τεράστιους χάρτες, μόνοι ή μαζί με μια προσωπική στρατιά χιλιάδων πολεμιστών, σε εμπειρία που συνδυάζει real-time strategy και third-person shooter μηχανισμούς. Το παιχνίδι υποστηρίζει τετραπλό online co-op με πλήρη drop-in/drop-out λειτουργία, ωστόσο η ομάδα επισημαίνει ότι χρειάζεται λίγο ακόμη χρόνο για να βελτιώσει το περιεχόμενο πριν το διαθέσει εμπορικά.
Τέλος, παρά τις ανησυχίες της κοινότητας μετά την αναβολή, η Redemption Road προανήγγειλε πως ένα εκτενές 30λεπτο gameplay deep dive βίντεο θα δημοσιευθεί σύντομα, προσφέροντας αναλυτική παρουσίαση του παιχνιδιού και των μηχανισμών του.