Η Crystal Dynamics ανακοίνωσε την ανάπτυξη ενός νέου παιχνιδιού Tomb Raider με τη βοήθεια της Unreal Engine 5 στην παρουσίαση “State of Unreal” της Epic Games.
Πρόκειται για το πρώτο παιχνίδι της σειράς που θα δούμε μετά το Shadow of the Tomb Raider του 2018, το οποίο είχε αναπτυχθεί από την Eidos Montreal. Η ίδια η Crystal Dynamics, που θεωρείται “μαμά” της σειράς, αφού έχει αναπτύξει όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια από το Legend του 2006 κι έπειτα, είχε αφήσει το τελευταίο παιχνίδι της reboot τριλογίας για την Eidos Montreal. H τριλογία αυτή ξεκίνησε για να επαναπροσδιορίσει το franchise με το ομώνυμο παιχνίδι του 2013 και συνεχίστηκε με το Rise of the Tomb Raider το 2015. To Shadow αποτελεί το κλείσιμο αυτής της τριλογίας.
Δεν έδωσαν σχεδόν καμία περαιτέρω πληροφορία για το νέο παιχνίδι, ούτε αν θα είναι νέο saga ή νέο reboot, παρά μόνο ότι αναπτύσσεται με την Unreal Engine 5. Ανέφεραν πως η νέα μηχανή θα τους βοηθήσει να ανεβάσουν την εξιστόρηση σε νέα επίπεδα και εμπειρίες gameplay. Στόχος τους είναι προσφέρουν υψηλής ποιότητας κινηματογραφική εμπειρία δράσης-περιπέτειας, που αξίζουν οι fans της σειράς.
Η ίδια η Crystal Dynamics, μετά την ολοκλήρωση του Rise, ανέλαβε την ανάπτυξη του Marvel’s Avengers. Στη συνέχεια μάθαμε ότι συνεργάζεται με το Xbox studio, The Initiative, για την ανάπτυξη του νέου Perfect Dark. Το νέο Tomb Raider αναπτύσσεται παράλληλα με εκείνο.
Εντωμεταξύ, αναμένουμε και νεότερα για την κυκλοφορία του sequel της ταινίας Tomb Raider του 2018, με την Alicia Vikander ως Lara Croft, η οποία βασιζόταν στο παιχνίδι του 2013.