Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction – Review

Οι εξωγήινοι εισβάλουν στο Rainbow Six Siege

H σειρά Rainbow Six επιστρέφει εφτά χρονιά μετά το Siege, με το Rainbow Six Extraction το οποίο αποτελεί spin-off του βασικού franchise.

Rainbow-six-extraction

Οι Operators στο Extraction / photo: VG24.gr – Ubisoft

Το Rainbow Six Extraction βασίζεται στη συνταγή του Siege, αν και περιέχει μερικές χτυπητές διαφορές. Πλέον δεν μιλάμε για ένα online PvP shooter, αλλά για ένα PvE shooter, οπού ομάδες των τριών ατόμων προσπαθούν να ολοκληρώσουν objectives σε πίστες γεμάτες με εξωγήινους, παρασιτικούς οργανισμούς και ανθρωπόμορφα τέρατα (στο παιχνίδι ονομάζονται Archaeans). Διαλέγετε μεταξύ των operators που γνωρίσαμε στο Siege, με τον καθένα να διαθέτει διαφορετικό ability και με άλλους δύο ή έναν παίκτη (εκτός αν προτιμάτε solo) μπαίνετε σε τρεις περιοχές, τεσσάρων βασικών χαρτών και προσπαθείτε να εξαλείψετε τα παράσιτα.

The Division + Siege = Rainbow Six Extraction

Οι πίστες θυμίζουν λίγο τα Quarantine Zones του Division, αφού και στο Extraction καλείστε να προχωρήσετε με απόλυτη προσοχή και να εξάγεται loot, άλλους πράκτορες ή και να καταστρέψετε τους εξωγήινους. Κάθε πίστα προσφέρει τρία objectives οπού αφού ολοκληρώσετε το καθένα μπορείτε είτε να φύγετε, είτε να συνεχίσετε στο επόμενο κομμάτι της πίστας και άρα στο επόμενο objective. Αναμενόμενα, όσο περισσότερα objectives ολοκληρώσετε, τόσο περισσότερο XP θα πάρει ο χαρακτήρας σας. Τι συμβαίνει όμως αν πεθάνετε ή αποτύχετε στην αποστολή σας; Οι χαρακτήρες σας αφού πεθάνουν μπαίνουν σε ένα κουκούλι προστασίας και θεωρούνται MIA (Missing in Action). Στις επόμενες αποστολές δεν μπορείτε να τους χρησιμοποιήσετε, ενώ σε κάποιο objective θα πρέπει να τους σώσετε και να τους εξάγετε από την πίστα, ώστε να μπορέσετε να τους χρησιμοποιήσετε ξανά. Αυτός είναι ένα αρκετά δίκαιος μηχανισμός του παιχνιδιού, που φέρνει τον παίκτη αντιμέτωπο με τα λάθη του. Το παιχνίδι διαρκώς προσπαθεί να τονίσει ότι χρειάζεται συνεργασία και ολοκλήρωση των objectives και δεν είναι ένα κλασικό “πίου πίου”.

Το αρνητικό σε όλα τα παραπάνω είναι όταν ο παίκτης είναι αρκετά προσεκτικός και ακολουθεί τους κανόνες του παιχνιδιού, αλλά το παιχνίδι και πάλι δεν φαίνεται να «συνεργάζεται». Σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμα και στην πιο χαμηλή δυσκολία, οι εχθροί είναι αμέτρητοι, αφήνουν πίσω τους μια γλίτσα που καλύπτει τα πάντα, που εκτός του ότι επιβραδύνει τον παίκτη, του μειώνει και το health σταδιακά. Τη γλίτσα μπορείτε να την ξεφορτωθείτε είτε πυροβολώντας τη, είτε σκοτώνοντας τους εχθρούς σας με stealth, κάτι που τις περισσότερες φορές είναι αδύνατο, καθώς η AI παρουσιάζει αρκετά προβλήματα. Πότε οι εχθροί, ενώ βρίσκεστε στο οπτικό τους πεδίο, δεν σας παίρνουν χαμπάρι και πότε σας εντοπίζουν μέσα από μια μικρή τρύπα σε έναν τοίχο και κάνουν lure όλη την πίστα πάνω σας. Φανταστείτε τι συμβαίνει στις μεγαλύτερες δυσκολίες, με το tactical στοιχείο σχεδόν να πηγαίνει περίπατο.

Παράλληλα, το παιχνίδι δεν φροντίζει με κάποιο τρόπο ώστε οι παίκτες να έχουν κάποιες πιθανότητες να παραμείνουν στην αποστολή. Για παράδειγμα, τα medkits είναι ελάχιστα σε κάθε πίστα και δεν προσφέρουν heal, αλλά κάποιου είδους armor. Θα μπορούσε, ας πούμε, να προσφέρεται medkit σε κάθε παίκτη με το τέλος κάθε objective και πριν ξεκινήσει το επόμενο. Ο μόνος τρόπος για να έχετε περισσότερες πιθανότητες είναι ναι παίζετε τριάδα και ο συνδυασμός των ικανοτήτων των operator σας να σας βοηθήσει να προχωρήσετε. Οπότε σε πιο μεγάλες δυσκολίες τόσο το solo, όσο και τα δύο άτομα είναι απαγορευτικά και η συνταγή του Rainbow Six Extraction καταρρέει.

Διαβάστε επίσης:  Ubisoft: Στα 70 δολάρια τα «μεγάλα ΑΑΑ παιχνίδια» -Ποιος τίτλος κάνει την αρχή

Και μέσα σε όλα αυτά, αν ο ανεβασμένος σε level χαρακτήρα σας πεθάνει στη μάχη θα αρχίσετε να ρισκάρετε τους υπόλοιπους χαμηλότερου επιπέδου operators για να τον σώσετε. Και αν η διάσωση τύχει σε κάποιο κομμάτι της πίστας με φουλ εχθρούς; Η λίστα με τους Operator σας θα αρχίσει να θυμίζει νοσοκομείο. Ενώ έχει στηθεί ένα δίκαιος μηχανισμός που οδηγεί τον παίκτη να παίξει στρατηγικά, όλες οι υπόλοιπες πτυχές του παιχνιδιού δυσκολεύουν τελείως αυτή την προσέγγιση. Γενικά υπάρχουν αρκετές ανισορροπίες, οι οποίες ελπίζουμε να βελτιωθούν με κάποια updates.

Tεχνικά μένει στο 2015

Οπτικά, το Rainbow Six Extraction δεν θα λέγαμε ότι εντυπωσιάζει, καθώς χρησιμοποιεί τη γερασμένη μηχανή γραφικών του Siege και εφόσον βγαίνει και για κονσόλες προηγούμενης γενιάς είναι αναμενόμενο να υπάρχουν υποχωρήσεις. Ο τεχνικός τομέας είναι παρωχημένος και οι Archeans είναι τελείως ανέμπνευστοι, καθώς θυμίζουν πλάσματα που έχουμε ξαναδεί πολλές φορές.

Στα θετικά είναι το αναλλοίωτο σύστημα καταστροφών του περιβάλλοντος, όπου μια τρύπα σε έναν τοίχο μπορεί να λειτουργήσει προς δικό σας πλεονέκτημά, αλλά και οι εξαιρετικές επιδόσεις του τίτλου, ακόμα και σε μέτριας δυνατότητας PC.

Rainbow-six-extraction

Τα γραφικά είναι “μουντά” και παρωχημένα / photo: VG24.gr – Ubisoft

Το Rainbow Six Extraction προσπαθεί να παντρέψει το tactical shooting του Siege με παιχνίδια όπως τα The Division και Left 4 Dead, κάτι που όμως δεν πετυχαίνει σε μεγάλο βαθμό. Προσφέρει μια αρκετά δίκαιη ιδέα διαχείρισης των operators, αλλά παράλληλα δυσκολεύει πολύ τον παίκτη σε όλες τις άλλες πτυχές του. Με μια ομάδα τριών παικτών μπορεί να γίνει διασκεδαστικό, αλλά σίγουρα δεν θα ικανοποιήσει τους πάντες.

Διαβάστε επίσης:  Assassin’s Creed: Μπαράζ αποκαλύψεων το Σάββατο -Πέντε νέα παιχνίδια, ένα απ’ αυτά στην Ιαπωνία

Παρ’ όλα αυτά, πιστεύουμε ότι το Rainbow Six Extraction θα καταφέρει να βρει το κοινό του, κάτι στο οποίο βοηθάει και η day one προσθήκη του στο Xbox Game Pass.

 

Διαθέσιμο‌ ‌σε:‌ PC, PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One
Δοκιμάστηκε‌ ‌σε:‌ PC
Εταιρεία‌ ‌Ανάπτυξης:‌ Ubisoft Montreal
Εκδότρια‌ ‌Εταιρεία:‌ Ubisoft
Είδος:‌ Tactical shooter / Hero shooter
Ηλικίες:‌ 16+‌
Ημ/νία‌ ‌Κυκλοφορίας:‌ 20 Ιανουαρίου 2022
Official website: Link

«Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την CD Media»

 

Θετικά

  • Με μια ομάδα των τριών μπορεί να γίνει διασκεδαστικό
  • Προτρέπει τους παίκτες να παίξουν με τακτική
  • Δίκαιη διαχείριση των operators
  • Βρίσκεται από την πρώτη μέρα στο Xbox Game Pass

Αρνητικά

  • Παρωχημένος τεχνικός τομέας και ανέμπνευστοι εχθροί
  • Σε αρκετά σημεία γίνεται άδικο και υπερβολικά δύσκολο
  • Προβληματική A.I
  • Σε μεγαλύτερη δυσκολία το solo και η δυάδα είναι απαγορευτικά

Βαθμολογία

7.5
Καλό

Αφήστε σχόλιο

* Με τη συμπλήρωση των στοιχείων, αποδέχεστε την αποθήκευση και τη διαχείριση των πληροφοριών σας από την ιστοσελίδα.

Thanks for submitting your comment!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ