Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης Xbox & Bethesda, είδαμε το Wo Long της Team Ninja.
Ένα νέο Soulslike, το Wo Long: Fallen Dynasty δεν θα είναι δύσκολο «απλώς για να είναι δύσκολο».
Ο Masaaki Yamagiwa της Team Ninja, μιλώντας στο IGN, εξέφρασε την άποψή του για τη δυσκολία των παιχνιδιών. «Τα δύσκολα παιχνίδια δεν πρέπει να είναι δύσκολα απλώς για να είναι δύσκολα», είπε.
Πόσο δύσκολο θα είναι το Wo Long της Team Ninja
Συνεχίζοντας, ο Yamagiwa είπε: «Πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό η δυσκολία να υπάρχει να δίνει την αίσθηση της επιτυχίας στους παίκτες όταν την έχουν ξεπεράσει. Το παιχνίδι πρέπει να είναι δίκαιο και η δυσκολία του δεν πρέπει ποτέ να είναι παράλογη».
Το Wo Long είναι ένα νέο παιχνίδι της εταιρείας που είναι γνωστή για το Ninja Gaiden και το Nioh -όχι τα πιο εύκολα παιχνίδια που υπάρχουν, σίγουρα. Επίσης, αναπτύσσεται σε συνεργασία με την Koei Tecmo, γνωστή για τη σειρά Dynasty Warriors.
Σύμφωνα με τον Fumihiko Yasuda της Team Ninja, η αυξημένη δυσκολία ήταν ένα χαρακτηριστικό που η ομάδα ανάπτυξης είχε αποφασίσει από νωρίς να εισαγάγει στο παιχνίδι.
«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτό θα είναι ένα υπερβολικά απαιτητικό παιχνίδι, αλλά έχουμε βρει μερικούς νέους τρόπους για να προσεγγίσουμε αυτήν τη δυσκολία. Λοιπόν, οι παίκτες μπορούν να περιμένουν έναν τύπο ικανοποίησης που δεν υπήρχε σε προηγούμενους τίτλους της Team Ninja».
Μηχανισμός εμπνευσμένος από το «Nemesis» του Shadow of Mordor
Μάλιστα, για να κάνει πιο ενδιαφέρον το gameplay του, το Wo Long θα παρουσιάσει έναν νέο μηχανισμό. Σύμφωνα όσα είπε η εταιρεία στο IGN, πρόκειται για σύστημα που σχετίζεται με το morale, το ηθικό δηλαδή, των ηρώων. Ο παίκτης αλλά και οι εχθροί θα έχουν το δικό τους morale και έτσι η εταιρεία στοχεύει να φέρει «νέες στρατηγικές στο πλαίσιο του είδους των Soulslike».
Ο μηχανισμός αυτός θα προσφέρει στον παίκτη κάτι όταν νικά έναν ισχυρό εχθρό, αλλά το ίδιο θα συμβαίνει και όταν ένας εχθρός σκοτώνει τον παίκτη. «Η ισορροπία αλλάζει κάθε φορά που κάποιος πεθαίνει», είπε ο Yamagiwa.
Είναι ένα σύστημα που, σε πρώτη φάση έστω, φαίνεται να αντλεί έμπνευση από το Nemesis του Shadow of Mordor, έναν εξαιρετικό μηχανισμό που έμεινε σχετικά ανεκμετάλλευτος, καθώς δεν είδαμε κάτι αντίστοιχο πολλές φορές.
Δείτε το trailer της αποκάλυψης του παιχνιδιού:
Το Wo Long, που δεν θα είναι open world και βασίζεται στις κινεζικές πολεμικές τέχνες, θα κυκλοφορήσει σε Xbox, PlayStation και PC στις αρχές του 2023.