Ο υπεύθυνος συνδρομών της Ubisoft, μίλησε για το μέλλον των συνδρομητικών υπηρεσιών και το ανανεωμένο Ubisoft+ Premium.
Η υπεύθυνος συνδρομών της Ubisoft, Philippe Tremblay, πιστεύει ότι οι συνδρομητικές υπηρεσίες έχουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης στον κλάδο των βιντεοπαιχνιδιών, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές συνηθίζουν να μην έχουν στην κατοχή τους τα παιχνίδια που παίζουν, με τον ίδιο τρόπο που σταμάτησαν να αγοράζουν CD και DVD.
Η συνδρομητική υπηρεσία της εταιρείας, Ubisoft+, έχει προσελκύσει εκατομμύρια συνδρομητές από την έναρξή της το 2019, με το 10% των συνδρομητών να είναι παίκτες που παίζουν για πρώτη φορά.
Η εταιρεία θα συνεχίσει να προσφέρει διαφορετικούς τρόπους για να δοκιμάζουν οι παίκτες τα παιχνίδια της, και ενώ η αγορά παιχνιδιών παραμένει το κυρίαρχο επιχειρηματικό μοντέλο, η ίδια βλέπει τις συνδρομητικές υπηρεσίες ως συμπληρωματική επιλογή.
Παρόλα αυτά, η εταιρεία προχώρησε σε rebranding της συνδρομητικής υπηρεσίας της, με το νέο της όνομα να είναι «Ubisoft+ Premium». Εκτός από το νέο όνομα, η υπηρεσία παρουσιάζει και μια νέα προσφορά που οι παίκτες θα βρουν διαθέσιμη για PC, Xbox και Luna με €17.99 το μήνα, η οποία περιλαμβάνει πρόσβαση από την πρώτη μέρα σε νέες κυκλοφορίες, έναν παλιό κατάλογο τίτλων και DLC, καθώς και early access σε επιλεγμένα παιχνίδια.
Παράλληλα, διαθέσιμο υπάρχει και ανεξάρτητα το Ubisoft+ Classics για τους παίκτες που παίζουν από PC, το οποίο με €7.99 το μήνα δίνει πρόσβαση σε έναν κατάλογο παλαιότερων, εμβληματικών παιχνιδιών.
Τέλος, ο υπεύθυνος συνεργασιών και επιχειρηματικής ανάπτυξης της γαλλικής εταιρείας, προβλέπει ότι οι πωλήσεις φυσικών παιχνιδιών θα συνεχίσουν να μειώνονται, αλλά ποτέ δεν θα εξαφανιστούν εντελώς.