Dragon’s Dogma 2 – Preview

Είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε το Dragon’s Dogma 2, για μία ώρα σε PS5, στα γραφεία της CD Media, για να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Η Capcom φαίνεται πως συνεχίζει το εξαιρετικό σερί της, καθώς το Dragon’s Dogma 2 φαίνεται πολύ αξιόλογος διάδοχος του ιδιαίτερου πρώτου τίτλου.

Το δεύτερο παιχνίδι της σειράς φαίνεται ότι θέλει να αξιοποιήσει τη σύγχρονη τεχνολογία για να βελτιώσει κάθε πτυχή του gameplay και της παρουσίασης, χωρίς να αφαιρεί ή να αλλάζει ό,τι έκανε ο προκάτοχός του σωστά.

Στο hands-on demo είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε με τρεις κλάσεις του Dragon’s Dogma 2: Archer, Fighter, Thief.

Όπως και στο πρώτο παιχνίδι, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο σύστημα με τα «Pawns», τους συντρόφους μας, δηλαδή, στη μάχη, που ελέγχονται από ΑΙ.

dragon's dogma 2 dragon

photo: Capcom

Είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε σε δυο ξεχωριστά σημεία της ιστορίας, σχετικά κοντά στην αρχή της, για να πάρουμε μια ιδέα των βασικών δραστηριοτήτων του Dragon’s Dogma 2.

Το demo μάς άφησε να παίξουμε ελεύθερα για μία ώρα, για να δούμε πώς έχει σχεδιαστεί η εξερεύνηση και πώς λειτουργεί η μάχη.

Σε μια αποστολή που μας καλούσε να ταξιδέψουμε σε τρία διαφορετικά σημεία για να σκοτώσουμε συγκεκριμένους εχθρούς, μπορέσαμε να δούμε τα βασικά στοιχεία του gameplay.

Το Dragon’s Dogma 2 βελτιώνει παντού τον προκάτοχό του

Φαίνεται ότι το Dragon’s Dogma 2 δεν σκοπεύει να απομακρυνθεί από τις ρίζες του, αφού διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά του προκατόχου του και, με βάση όσα είδα, δεν φέρνει πολλά νέα. Ωστόσο, βελτιώνει κάθε πτυχή της εμπειρίας.

Το πρώτο παιχνίδι ήταν ιδιαίτερο, μοναδικό σε πολλά τμήματά του, και τώρα το δεύτερο εκμεταλλεύεται τη σύγχρονη τεχνολογία για να κάνει κάθε κομμάτι να «λάμψει», ενώ επιχειρείται και μια είσοδος σε πιο mainstream λημέρια.

Dragon’s Dogma 2: Αισθητά αναβαθμισμένα γραφικά, μεγαλύτερος χάρτης, πανέμορφος κόσμος

Τα γραφικά είναι σύγχρονα, με όμορφα τοπία, μεγάλο draw distance, λεπτομερή μοντέλα χαρακτήρων και εντυπωσιακά τέρατα και με εντυπωσιακά οπτικά εφέ. Επίσης, πολύ πετυχημένο είναι το art direction, με ρεαλιστικό, αλλά στιλιζαρισμένο ύφος. Τα animations είναι αξιόλογα και δίνουν αίσθηση βάρους στις κινήσεις.

Το frame rate θέλει λίγη δουλίτσα, καθώς, στην έκδοση που έπαιξα, σημειώνονται αρκετές πτώσεις, αλλά η συνολική εικόνα είναι σίγουρα αξιόλογη. Στο demo υπήρχε μόνο mode με 30fps, αλλά, όπως ενημερωθήκαμε, στο πλήρες παιχνίδι θα υπάρχει και 60ρι.

dragon's dogma 2 world

photo: Capcom

Κατάφερα να κυκλοφορήσω λίγο στον -πολύ μεγαλύτερο- χάρτη και είδα διάφορες τοποθεσίες, με πλούσια βλάστηση, με ποτάμια, με καταρράκτες και σκοτεινά δάση, πάντα με αρκετές λεπτομέρειες ώστε να «ζωντανεύει» η φύση.

Εντύπωση κάνει η νύχτα, που είναι ιδιαίτερα σκοτεινή και απειλητική, ενώ και τα τέρατα φαίνονται πιο «άγρια» όταν πέφτει το σκοτάδι. Μπορούμε να στήσουμε πρόχειρο καταυλισμό για να ξεκουραστούμε (και να μαγειρέψουμε, όπως μας είπε η Capcom, αλλά δεν είδα αυτήν τη λειτουργία στο demo).

«Ζωντανοί» οι σύντροφοι, πυκνό περιεχόμενο, εξαιρετικό level design

Ξεκινώντας, βγήκα από μια μεγάλη πόλη και άρχισα να περπατώ στην εξοχή. Οι σύντροφοί μου με καλούσαν να τους ακολουθήσω για να πάμε στη βασική αποστολή, ενώ, παράλληλα, έβρισκαν αντικείμενα και μου τα έδειχναν στον χάρτη.

Το ταξίδι δεν είναι ποτέ μοναχικό, καθώς οι συνοδοιπόροι μας μιλούν συνεχώς, σχολιάζουν ό,τι βλέπουν και μας δίνουν χρήσιμες συμβουλές.

Διαβάστε επίσης:  Resident Evil 4 - Preview

Ο χάρτης είναι μεγάλος και η εξερεύνηση απρόσκοπτη, αλλά ο σχεδιασμός ξεφεύγει, ευτυχώς, από τα πρότυπα του τύπου «μεγάλοι, αχανείς χώροι» και, αντ’ αυτού, ο κόσμος αποτελείται από διαδρόμους και προσεκτικά στημένες τοποθεσίες.

dragon's dogma 2 character

photo: Capcom

Το πρώτο δείγμα φανερώνει εξαιρετική δουλειά στο level design, με εύκολη εκμάθηση του χώρου, με σημεία ενδιαφέροντος παντού και με έναν χάρτη πυκνό σε περιεχόμενο, χωρίς «κενά».

Περπατώντας στην εξοχή, λοιπόν, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με τέρατα που κυκλοφορούν τριγύρω -κάποια κρύβονται, άλλα τα βλέπουμε από μακριά.

Random encounters με τέρατα, καλή δουλειά στην ΑΙ

Δεν πρόκειται για εντελώς προκαθορισμένες συναντήσεις, πάντως, όπως μπόρεσα να δω στο demo. Για παράδειγμα, μπορεί, εκεί που αντιμετωπίζουμε μια ομάδα goblins, ξαφνικά να βρεθούμε μπροστά από έναν γίγαντα, ή να πέσουμε σε ένα griffin όταν τρέχουμε σε ένα λιβάδι.

Αν παίξουμε ξανά από το ίδιο σημείο, παρατηρούμε ότι δεν βρίσκουμε πάλι ακριβώς τις ίδιες συναντήσεις, στα ίδια ακριβώς σημεία.

Ας πούμε, κάποια στιγμή έπεσα πάνω σε griffin, το πολέμησα, κόντεψα να το σκοτώσω, αλλά εκείνο έφυγε μακριά, πετώντας -ενημερώθηκα ότι θα μπορούσα να είχα ανέβει πάνω του για να πάω στη φωλιά του.

griffin

photo: Capcom

Ακόμα, τυχαίες αναμετρήσεις βλέπουμε και μεταξύ άλλων πλασμάτων. Για παράδειγμα, θα δούμε goblins να σηκώνουμε πέτρες και να τις ρίχνουν με δύναμη σε ζώα, ενώ εκείνα τρέχουν να ξεφύγουν ή αντεπιτίθενται.

«Ζωντανοί» είναι, επίσης, και οι σύντροφοί μας, οι οποίοι κινούνται συνεχώς, πολεμούν με τέρατα, ψάχνουν για κρυμμένα μυστικά και, γενικά, λειτουργούν με βάση μια πολύ «δυνατή» ΑΙ.

Με αυτούς τους τρόπους, ο κόσμος αποκτά αίσθηση κινδύνου, με απρόβλεπτες αναμετρήσεις, αλλά και αίσθηση ζωντάνιας, με δυναμικό περιεχόμενο.

Η ΑΙ των συντρόφων μας ακολουθεί, επίσης, ιδανικά στη μάχη. Μπορούμε να στηριχθούμε πάνω τους, αφού αντιμετωπίζουν τους εχθρούς με σωστές κινήσεις, μας κάνουν heal όταν πρέπει και, γενικά, φαίνεται πως αξιοποιούν τις ικανότητές τους όπως πρέπει, ώστε να είναι πράγματι βοηθητικοί και όχι «διακοσμητικοί».

Πώς είναι η μάχη του Dragon’s Dogma 2

Η μάχη μαζί με τρεις συντρόφους (μέχρι τόσους μπορούμε να έχουμε ταυτόχρονα μαζί μας, ο ένας εκ των οποίων είναι πλήρως customisable, μπορούμε να τους δώσουμε βασικές εντολές) είναι πολύ ιδιαίτερη, καθώς θυμίζει multiplayer χωρίς να είναι.

Δεν είναι μάχη που απαιτεί γρήγορα αντανακλαστικά, ή τουλάχιστον δεν βασίζεται σε αυτά, αλλά κυρίως δίνει έμφαση στη στρατηγική τοποθέτηση των χαρακτήρων και στη γνώση των ικανοτήτων τους.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η τολμηρή απόφαση των δημιουργών να συνεχίσουν στο ίδιο ύφος με το πρώτο παιχνίδι, χωρίς πλήκτρο για lock-on και χωρίς dodge για όλους τους χαρακτήρες.

Για την ακρίβεια, δεν υπάρχει καθόλου lock-on. Είναι μια απόφαση που σίγουρα θα ξενίσει μέρος του κοινού, όμως συμβάλλει στη δημιουργία της αίσθησης μαχών μεγάλου βεληνεκούς, μαζί με συντρόφους, με τακτική σκέψη και τοποθέτηση.

Διαβάστε επίσης:  Sword and Fairy: Together Forever - Review

Έχουμε στη διάθεσή μας γρήγορες επιθέσεις, πιο αργές αλλά ισχυρότερες, μπορούμε να «φορέσουμε» τέσσερα skills για να χρησιμοποιούμε στη μάχη και, στα περισσότερα τμήματα, είναι γνώριμο σύστημα, αν έχουμε παίξει παιχνίδια του είδους.

Η μάχη διαφοροποιείται με την εισαγωγή των Pawns, με την απουσία lock-on, και με άλλες δυνατότητες, όπως το σκαρφάλωμα πάω σε εχθρούς μεγάλου μεγέθους. Όταν ένας αντίπαλος είναι μεγάλος σε όγκο, μπορούμε να πιαστούμε στο σώμα του και να σκαρφαλώσουμε, ώστε να τον χτυπήσουμε σε αδύναμα σημεία -ενώ, παράλληλα, η ομάδα μας τον χτυπά από το έδαφος.

Ακόμα, επιπλέον στρατηγική προσθέτει η εισαγωγή μιας νέας λειτουργίας, που είναι τα Vocation Actions. Αυτά είναι ξεχωριστά για κάθε κλάση και περιλαμβάνουν κινήσεις όπως άμυνα με ασπίδα για τη Fighter ή dodge για τη Thief.

Έτσι, με αυτές τις ιδιότητες, αλλά και με τα διαφορετικά όπλα που έχει κάθε κλάση, τα Vocations αποκτούν εντελώς διαφορετική αίσθηση μεταξύ τους και εμείς καλούμαστε να τα μάθουμε σε βάθος για να νικήσουμε τους δυσκολότερους εχθρούς (δεν θα έχει difficulty settings, όπως μάθαμε).

dragon's dogma 2 gameplay

photo: Capcom

Η μάχη έχει, γενικά, πολύ βελτιωμένη αίσθηση στο δεύτερο παιχνίδι, με κάποια finishers, με κινήσεις στην κάμερα που προσθέτουν κινηματογραφικότητα και με εντυπωσιακά εφέ από τα μαγικά και τις επιθέσεις, του χαρακτήρα μας αλλά και των συντρόφων.

Το Dragon’s Dogma 2 φαίνεται ήδη συναρπαστικό

Τελικά, παρόλο που δεν είδα όλες τις λειτουργίες (δεν είδα, ας πούμε, πώς λειτουργεί το fast travel, που γίνεται με άμαξες, δεν είχα την ευκαιρία να δω το character creation, ενώ είδα μόνο λίγους τύπους εχθρών), είδα αρκετά για να ενθουσιαστώ πριν την κυκλοφορία του Dragon’s Dogma 2.

Η Capcom έχει «γυαλίσει» το παιχνίδι, έχει βελτιώσει κάθε πτυχή του προκατόχου του και έχει προσθέσει νέα, ουσιώδη στοιχεία, αλλά και νέες κλάσεις (που δεν είδα στο demo, δυστυχώς από τη μία, ευτυχώς για να διατηρηθεί η έκπληξη).

Το σενάριο φαίνεται πιο ενδιαφέρον από εκείνο του πρώτου τίτλου, ο χάρτης μεγάλος και γεμάτος περιεχόμενο, οι μάχες είναι συναρπαστικές και τα γραφικά ζωντανεύουν τον κόσμο. Φαίνεται ότι η Capcom έχει άλλη μια επιτυχία στα σκαριά, ένα εξαιρετικό παιχνίδι που δεν αλλάζει πολλά από τον προκάτοχό του, αλλά κάνει ό,τι πρέπει για να μας κάνει να ανυπομονούμε για την κυκλοφορία του, στις 22 Μαρτίου του 2024.

Λεπτομέρειες
Διαθέσιμο σε: PS5, Xbox Series X|S, PCdragon's dogma 2 art
Δοκιμάστηκε σε: PS5
Εταιρεία Ανάπτυξης: Capcom
Εκδότρια Εταιρεία: Capcom
Είδος:  Action RPG
Ηλικίες: 18+
Ημ/νία Κυκλοφορίας: 22 Μαρτίου 2024
Official website: link

Πρόσβαση μάς παραχωρήθηκε από τη CD Media για τις ανάγκες του preview.

Ακολουθήστε το VG24.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα πιο πρόσφατα νέα από τον κόσμο των video games, του entertainment και της τεχνολογίας. Ακολουθήστε το VG24.gr σε Facebook, X, Instagram, YouTube, Spotify και TikTok.
Δείτε το νέο VG24 Podcast:

Αφήστε σχόλιο

* Με τη συμπλήρωση των στοιχείων, αποδέχεστε την αποθήκευση και τη διαχείριση των πληροφοριών σας από την ιστοσελίδα.

Thanks for submitting your comment!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ