Είχαμε την ευκαιρία να δούμε την παρουσίαση του Kingdom Come: Deliverance II, μετά από πρόσκληση της εταιρείας ανάπτυξης, Warhorse Studios.
Έτσι, μπορούμε να σας μιλήσουμε λίγο σχετικά με το Kingdom Come: Deliverance II, με βάση όσα μας έδειξε και μας εξήγησε η εταιρεία. Μεταξύ άλλων, η εταιρεία μάς αποκάλυψε ότι το νέο παιχνίδι θα είναι διπλάσιο σε μέγεθος από το προηγούμενο, και ότι θα είναι ένα «behemoth», όπως το χαρακτήρισε, εννοώντας ότι θα παίξουμε ένα κολοσσιαίο, επικό παιχνίδι.
Δείτε το πρώτο trailer του Kingdom Come: Deliverance II
Το πρώτο παιχνίδι ήταν ένα «ακατέργαστο διαμάντι», ένα πολύ ενδιαφέρον πρότζεκτ που καινοτόμησε σε αρκετά σημεία, είχε πολλά συναρπαστικά τμήματα, αλλά και κάποια που ήθελαν περισσότερη δουλειά (ή μπάτζετ).
Ένα ιδιαίτερο μεσαιωνικό RPG
Χειριζόμασταν τον Henry, έναν απλό άνθρωπο που, μετά από επίθεση στο χωριό του, που στοίχισε τη ζωή των γονιών του, αναγκάστηκε να μάθει να παλεύει με το σπαθί του και έμπλεξε σε μια επικών διαστάσεων περιπέτεια.
Ωστόσο, το παιχνίδι αυτό δεν είχε τέρατα, δεν είχε μάχες με τυχαίους εχθρούς στον δρόμο, δεν ήταν γεμάτο εικονίδια και side missions.
Ήταν ένα ιδιαίτερα σχεδιασμένο παιχνίδι, με έμφαση στην ιστορία και στον ρεαλισμό (έπρεπε να τρώμε για να επιβιώσουμε, ας πούμε), αλλά και στις αποφάσεις που παίρναμε ως Henry, οι οποίες επηρέαζαν τον κόσμο και τους άλλους χαρακτήρες.
Ήταν ένα μοναδικό RPG, που μας άφηνε να παίξουμε τον χαρακτήρα μας με διάφορους τρόπους και να προσεγγίσουμε όπως θέλουμε (πάντα στο πλαίσιο των κανόνων του παιχνιδιού) κάθε κατάσταση.
Kingdom Come: Deliverance II – Άμεση συνέχεια, αλλά και standalone
Επίσης, εξαιρετικό ενδιαφέρον είχε το σύστημα μάχης, που, αξιοποιώντας την οπτική πρώτου προσώπου, μας καλούσε να παίξουμε στρατηγικά, να ζυγίζουμε κάθε χτύπημα, και το αποτέλεσμα ήταν ωμό και βίαιο.
Τώρα, με το νέο κεφάλαιο, η εταιρεία ανάπτυξης επιχειρεί να αυξήσει το μέγεθος και τη φιλοδοξία σημαντικά, για να μας δώσει ένα παιχνίδι στο ίδιο πνεύμα, αλλά πολύ πιο «γυαλισμένο» και μεγαλύτερο σε κάθε πτυχή του. Μάλιστα, σύμφωνα με την εταιρεία, το δεύτερο αυτό μέρος θα είναι άμεσο σίκουελ του πρώτου, αλλά θα μπορεί να παιχτεί και μόνο του, ως ξεχωριστή ιστορία (standalone).
Το δεύτερο μέρος θα διατηρήσει το ύφος, θα κρατήσει στο επίκεντρο τον ρεαλισμό, αλλά θα μας ταξιδέψει σε πιο ενδιαφέρουσες τοποθεσίες της μεσαιωνικής Βοημίας, επιθυμώντας να αφήσει πίσω τη συνηθισμένη μιζέρια της λασπωμένης απεικόνισης εκείνης της εποχής, για να μας δείξει πιο όμορφα και πολύχρωμα μέρη, με μια μεγάλη πόλη και τριγύρω δάση, γεμάτα με ζώα και μυστικά.
Οι ωμές, στρατηγικές μονομαχίες του Kingdom Come: Deliverance II, η μεγάλη αναβάθμιση στα γραφικά
Θα διατηρηθεί, επίσης, το πνεύμα της μάχης, αν και υπάρχουν νέα όπλα, όπως βαλλίστρες και κάποια πυροβόλα όπλα με την πρώιμη τεχνολογία της εποχής (Βοημία, 1403, γύρω από την πόλη Kuttenberg). Η μάχη φαίνεται, αναμενόμενα, λαχταριστή: αιματηρή, γρήγορη, στρατηγική, σχεδιασμένη ώστε να «νιώθουμε» κάθε χτύπημα.
Από την πρώτη παρουσίαση, αν και δεν μαθαίνουμε πάρα πολλά για τους μηχανισμούς και για το πώς έχουν διαμορφωθεί στο νέο Kingdom Come, βλέπουμε μια μεγάλη βελτίωση στον οπτικό τομέα, με πολύ ανώτερου επιπέδου γραφικά (χρησιμοποιεί CryEngine, πάλι), πιο ρεαλιστικά μοντέλα χαρακτήρων, καλύτερα animations και πανέμορφες, λεπτομερείς τοποθεσίες. Α, επίσης, μην ξεχάσω: you can pet the dog.
Σκληροπυρηνικό RPG παλιάς σχολής
Και αυτήν τη φορά θα μπορούμε να χτίσουμε τον χαρακτήρα μας όπως θέλουμε, αλλά και να προσεγγίσουμε τον κόσμο και τις αποστολές με διάφορους τρόπους, ανάλογα με το πώς έχουμε φανταστεί τον ήρωά μας, σε ένα παιχνίδι που υπόσχεται διασκέδαση, περιπέτεια και δράση.
«Θα σώσεις τον κόσμο ή θα τον τιμωρήσεις για τις αμαρτίες του;» μας ρωτά η εταιρεία και καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται για ένα πρότζεκτ που στηρίζεται στην ελευθερία των κινήσεων. Μάλιστα, μαθαίνουμε πως, στο δεύτερο παιχνίδι, η πλοκή θα ασχολείται περισσότερο με τους βασιλιάδες και τα προβλήματά τους -και όχι με μικρότερους ευγενείς.
Μπορούμε να δώσουμε έμφαση στις ικανότητές μας στη μάχη αλλά και στη διπλωματία, να είμαστε ένας ιππότης ή ένας κλέφτης που κινείται στις σκιές. Σε κάθε περίπτωση, όσα κάνουμε θα έχουν αντίκτυπο τριγύρω μας και οι άνθρωποι θα θυμούνται τις πράξεις μας (ας πούμε… αν κυκλοφορούμε χωρίς ρούχα, μεθυσμένοι, στους δρόμους, θα ενοχλήσουμε πολύ κόσμο, αλλά μπορούμε να τους φωνάξουμε «piss off», στο πλαίσιο ενός συστήματος reputation).
Το Kingdom Come: Deliverance II είναι μεγαλύτερο, πιο φιλόδοξο, πιο εντυπωσιακό
Η μουσική φαίνεται ήδη ότι θα είναι από τα δυνατά σημεία του παιχνιδιού, όπως ήταν και του πρώτου (με τον ίδιο συνθέτη, τον Jan Velta, και με ίδιο επικό ύφος: ακούσαμε τύμπανα, χάλκινα και χορωδίες).
Σύμφωνα με όσα μάθαμε στην παρουσίαση, το Kingdom Come: Deliverance II θα έχει περισσότερα cutscenes από το πρώτο (περίπου πέντε ώρες, αντί για τρεις), θα είναι πιο επικό και πολύ μεγαλύτερο σε μέγεθος (ο κόσμος θα είναι διπλάσιος).
Η εταιρεία λέει πως, τώρα, με το δεύτερο παιχνίδι, θα φτιάξει επιτέλους αυτό που οραματιζόταν αλλά δεν μπορούσε να καταφέρει όταν ανέπτυσσε το πρώτο, λόγω περιορισμών στους πόρους και την τεχνολογία.
Από την πρώτη παρουσίαση, λοιπόν, γίνεται ξεκάθαρο ότι έχει αναβαθμιστεί η εταιρεία σε μέγεθος, εμπειρία και φιλοδοξία, και το δεύτερο παιχνίδι της σειράς αυτής μπορεί να αποδειχτεί μεγάλη έκπληξη, ένα τεράστιο RPG παλιάς σχολής που θα μας εκπλήσσει διαρκώς με την ελευθερία, τις επιλογές και τις συνέπειές τους, για να μας δώσει την υπέρτατη μεσαιωνική εμπειρία, βελτιώνοντας παντού τον ήδη αξιόλογο προκάτοχό του.
Δείτε ολόκληρη την παρουσίαση πατώντας εδώ.
Το Kingdom Come: Deliverance 2 θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2024 για PS5, Xbox Series X|S και PC.